fbpx
  • LOGIN
  • Brak produktów w koszyku.

Kurs online Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku? to ponad 2 godziny materiału wideo podzielonego na 6 lekcji.

Kurs stanowi kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu prowadzenia strony na Facebooku i zawiera zarówno informacje techniczne związane z konfiguracją profilu, jak i porady odnośnie kreatywnego tworzenia treści pisanych i wizualnych. Dzięki kursowi dowiesz się, jak budować pozytywny wizerunek marki na Facebooku, jak stworzyć trwałą więź ze swoimi odbiorcami oraz jak wyróżnić się z tłumu i zostać zauważonym. 

 

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony dla:

  1. przedsiębiorców pragnących budować wizerunek swojej marki w mediach społecznościowych,
  2. specjalistów marketingu odpowiedzialnych za komunikację marek na Facebooku,
  3. osób stawiających pierwsze kroki w Facebookowym marketingu oraz studentów.

 

Po przepracowaniu kursu online będziesz potrafić:

  1. Opracować własną strategię działań w mediach społecznościowych,
  2. Tworzyć wygodne i intuicyjne plany działań Facebookowych, które pomogą Ci zachować regularność,
  3. Pisać posty wywierające zamierzony efekt i zachęcające do interakcji,
  4. Wybierać angażujące grafiki i zdjęcia do Twoich działań na Facebooku,
  5. Łączyć nienachalną sprzedaż z dawaniem wartości swoim odbiorcom.

 

Z czego składa się kurs?

 

Rozdział 1 – Strategia komunikacji na Facebooku 

1.1 Analiza wstępna

1.2 Analiza konkurencji

1.3 Cel

1.4 Grupy docelowe

1.5 Kanały komunikacji

1.6 Budżet 

1.7 Mierzenie efektów

1.8 Podsumowanie

 

Rozdział 2 – Harmonogram komunikacji 

  • Jak zachować regularność działań social media?
  • Jak tworzyć dobre linie postów i dlaczego warto to robić?

 

Rozdział 3 – Konfiguracja profilu

  • Jak powinno wyglądać dobre zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle?
  • O jakie ustawienia strony należy zadbać i dlaczego?

 

Rozdział 4 – Tworzenie treści 

  • Jak pisać angażujące posty?
  • O czym należy pamiętać dodając na Facebooka grafiki, filmy czy zdjęcia?

 

Rozdział 5 – Relacja z odbiorcą 

  • Jak rozmawiać z fanami?
  • Jak dbać o zaangażowaną społeczność?

 

Rozdział 6 – Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Jak często i o której godzinie dodawać posty na Facebooka?
  • Czy planowanie postów obniża zasięgi? 
  • Czy posty na Facebooka muszą być krótkie? 
  • Czy używanie emoji jest infantylne?
  • Skąd czerpać inspiracje do pisania postów i jak przezwyciężyć niemoc twórczą? 
  • Czy trzeba bać się hejterów i jak radzić sobie z hejtem?
  • Dlaczego warto być obecnym w social media? 

 

Autor kursu online: Oliwia Kozik

Program Kursu

Rozdział I
1. Wstęp 00:01:00
Rozdział II
2. Strategia komunikacji na Facebooku 00:14:00
Rozdział III
3. Planowanie treści 00:11:00
Rozdział IV
4. Konfiguracja profilu 00:20:00
Rozdział V
5. Tworzenie treści 00:51:00
Rozdział VI
6. Relacja z odbiorcą 00:16:00
Rozdział VII
7. FAQ + Zakończenie 00:23:00
WEŹ UDZIAŁ W KURSIE
  • 299,00 
  • NIEOGRANICZONY DOSTĘP
560Studentów bierze udział
  • Avatar
  • Avatar
  • Avatar
  • Avatar
  • Avatar
top
Coconut Agency 2020  All rights reserved CoconutAgency.pl