Kurs online Jak zbudować lejek sprzedażowy od A do Z to pełnowartościowy i kompleksowy materiał wideo, podzielony na 8 rozdziałów.
Kurs to podstawa dla przedsiębiorców i specjalistów marketingu, którzy chcą wprowadzać do swojej firmy systemy marketing automation. W kursie pokazuję dlaczego reklama na Facebooku często nie zarabia i jak tego uniknąć. Przejdziemy przez wszystkie etapy lejka marketingowego i wykonamy od A do Z poszczególne elementy w narzędziach internetowych. Założymy i skonfigurujemy od początku do końca reklamę w Menedżerze Reklam – dobierzemy cel reklamowy, grupę docelową, budżet i kreację. Dzięki kursowi online nauczysz się łączyć działania na Facebooku ze swoją stroną lub sklepem internetowym, aby osiągać wyższe konwersje i wyniki sprzedażowe.
Z czego składa się kurs:
Rozdział 1: Jak działa system pozyskiwania klientów na Facebooku?
- Dlaczego większość ludzi wydaje pieniądze na reklamę bez efektów?
- Lejek marketingowy – Jak zaplanować system, który zwiększa kilkukrotnie konwersję sprzedaży?
Rozdział 2: Lead Magnet – Jak Pozyskiwać Tanie Leady
- Co to jest Lead Magnet i dlaczego jest tak istotnym elementem lejka?
- Przykłady materiałów Lead Magnet w różnych branżach
Rozdział 3: – Narzędzia do Tworzenia Stron Lądowania (Landing Pages)
- Przegląd narzędzi – Gdzie można stworzyć stronę lądowania bez pomocy programisty?
- Jak powinna wyglądać skuteczna strona lądowania z dużą konwersją zapisu?
Rozdział 4: Jak Stworzyć Skuteczny Landing Page w 15 minut?
- Jak stworzyć krok po kroku stronę lądowania, która umożliwia zbieranie bazy potencjalnych klientów?
Rozdział 5: System – E-mail marketing
- Porównanie najlepszych narzędzi do e-mail marketingu – ceny, wady i zalety
Rozdział 6: Tworzenie Automatycznej Kolejki Sprzedażowej – Integracja Narzędzi
- Jak powinna wyglądać automatyczna kolejka ocieplających wiadomości e-mail
- Konfiguracja automatycznego cyklu wiadomośc w jednym z narzędzi
- Integracja strony lądowania do pozyskiwania kontaktów z narzędziem do e-mail marketingu
Rozdział 7: Generowanie ruchu: Reklama
- Podstawowy błąd popełniany przez początkujących
- Konfiguracja reklamy: wybór celu reklamowego
- Konfiguracja reklamy: jak ustawić zestaw reklam, grupę docelową i budżet – wskazówki i błędy
- Konfiguracja reklamy: wybór i ustawienie kreacji reklamowej
Rozdział 8: Zakończenie
Dla kogo jest ten kurs?
- Dla przedsiębiorców, pragnących zbudować cały system marketingowy, który z wykorzystaniem Facebooka zapewnia ciągły dostęp nowych klientów.
- Dla specjalistów marketingu, którzy są odpowiedzialni za działania social media i sponsorowane reklamy na Facebooku.
Przepracowując kurs online będziesz potrafić:
- Zaplanować system marketingowy, który wykorzystuje reklamę na Facebooku i dodatkowe elementy składowe, które zapewniają ciągły dopływ nowych potencjalnych klientów.
- Zbudować samodzielnie w 15 minut prostą stronę internetową, która umożliwi Tobie zbieranie bazy potencjalnych klientów
- Stworzyć samodzielnie automatyczny cykl ocieplających komunikatów marketingowych w jednym z narzędzi do e-mail marketingu.
- Skonfigurować reklamę od A do Z, generującą ruch na stronę internetową
- Zintegrować wszystkie elementy w całość, aby stworzyć system zwiększający konwersję sprzedaży w Twojej działalności
Autor kursu online: Julian Pałka
Przedsiębiorca, autor i współzałożyciel Coconut Agency. Media społecznościowe to jego pasja od przeszło 7 lat. Zdobyte doświadczenie biznesowe przy wprowadzaniu nowych usług na rynek wykorzystuje u Klientów w doradztwie, planowaniu i egzekucji strategii e-marketingowych. Wdrożone rozwiązania pomogły już wielu klientom wejść na wyższy poziom marketingu w branży e-commerce, edukacji, kursach online oraz FMCG.
Program Kursu
Rozdział I | |||
1. Jak działa system pozyskiwania klientów na Facebooku | 00:18:00 | ||
Rozdział II | |||
2. Lead Magnet | 00:10:00 | ||
Rozdział III | |||
3. Narzędzia do tworzenia stron lądowania | 00:09:00 | ||
Rozdział IV | |||
4. Jak Stworzyć Skuteczny Landing Page w 15 minut? | 00:19:00 | ||
Rozdział V | |||
5. Narzędzia do e-mail marketingu | 00:09:00 | ||
Rozdział VI | |||
6. Tworzenie Automatycznej Kolejki Sprzedażowej – Integracja Narzędzi | 00:04:00 | ||
Rozdział VII | |||
7. Generowanie ruchu na stronę – Reklama na Facebooku | 00:25:00 | ||
Rozdział VIII | |||
8. Zakończenie | 00:03:00 |